mój świat...moje plany i marzenia

czwartek, 14 lipca 2011

1.

tytuł taki nijaki, ale nie wiedziałam jak zacząć, więc najprościej :) 1 mam nadzieję, że nie ostatni i mój zapał nie wypali się szybko :)
a o czym tutaj będzie hmmm na pewno o mojej rodzinie storczyków nawet jest jeden dzidziuś zwany maleństwem :) O tworach rąk moich, jeśli uda mi się coś wyczarować na pewno się pochwalę, nie są może idealne ale i tak jestem z każdej wykonanej rzeczy bardzo dumna. Troszkę też na pewno o mojej Tosi dumnej kotce rasy pers, nie daje mi nawet na chwilę zapomnieć że jest persem, domagając się królewskiego traktowania. Także o fotografii którą na chwilę odstawiłam, ale mam zamiar powrócić i to z wielkim hukiem :) No i oczywiście o byciu żoną Pawła, kurą domową i kreatorem naszego małego M zakupionego nie dawno.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz