mój świat...moje plany i marzenia

czwartek, 14 lipca 2011

moja rodzina storczyków

W storczykach zakochałam się rok temu, kiedy przed ślubem w Praktikerze kupiłam pierwszego marnego malusiego storczyka. Teraz ten storczyk wypuścił małe storczykowe dziecko, które już nie jest takie małe bo kwitnie, ale jeszcze razem z mamą po przekwitnieniu mam zamiar oddzielić rodzinkę a o to on:


a tutaj z mamusią:

mama czuje się dobrze wypuszcza nowe listki i korzonki :)
i jest to mój pierwszy storczyk a mam:
- 8 kwitnących
-6 nie kwitnących ( na drugim planie zdjęcia widać storczyka który jest reanimowany zaczął wypuszczać jeden lisek, mam nadzieje że odżyje kupiłam go za 2zł już w  takim stanie więc jest to wyzwanie.)

resztę mojej rodzinki pokażę następnym razem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz